Spotify testar ljudböcker
Ihop med ljudböckerna lanseras Sitting with the Classics på plattformen, där en Harvard-professor går igenom varje bok.
Spotifys nya samling av klassiska ljudböcker kommer finnas tillgängligt globalt men främst marknadsföras mot engelsktalande marknader.
Ljudböcker är inget helt nytt fenomen för Spotify. Hittills har dock marknadsföringen av de fåtal titlar som finns på plattformen varit begränsad, skriver Hollywood Reporter.
Svenska Storytel är ned drygt fyra procent på börsen idag.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.