H&M
Krafigt omsättningslyft i tysk klädhandel
Tyskland är H&M:s viktigaste marknad och står för cirka 19 procent av bolagets försäljning.
Försäljning Tyskland per vecka
Vecka Årsförändring
————————————-
2016
6 +14 %
5 -1 %
4 +4 %
3 -3 %
2 -3 %
1 +7 %
2015
53 +8 %
52 -4 %
51 0 %
50 +4 %
49 -8 %
48 -5 %
47 -9 %
46 -9 %
45 +4 %
44 +10 %
43 +5 %
42 +23 %
41 +17 %
40 -4 %
39 +5 %
38 +16 %
37 +18 %
36 -3 %
35 -19 %
34 -10 %
33 -12 %
32 -5 %
31 0 %
30 +1 %
29 +7 %
28 +16 %
27 +16 %
26 +1 %
25 +16 %
24 +10 %
23 -5 %
22 -6 %
21 -8 %
20 +10 %
19 +11 %
18 -1 %
17 +12 %
16 +15 %
15 -3 %
14 -16 %
13 +2 %
12 +4 %
11 �� -9 %
10 +1 %
9 +1 %
8 -8 %
7 -10 %
6 oför
5 -6 %
4 -1 %
3 -5 %
2 -1 %
1 -6 %
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.