Bettingbolag
Hetaste affärsmodellerna 2018
2018 är till ända, vilket betyder att Ketchupeffektens ettårsdag närmar sig. Erik Wahlin och Linus Malmberg ägnar därför avsnitt nummer 25 till att blicka tillbaka på poddåret. Vilka affärsmodeller blomstrar? Och vilka företag går ett dystert 2019 till mötes?
Lyssna på Affärsvärldens chefredaktör Erik Wahlin och Cordials ordförande Linus Malmberg när de går igenom årets höjdpunkter från Ketchupeffekten.
Del 1 av Ketchupeffektens årskrönika hittar du här.
Lyssna på del 2 i iTunes.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.