Hetaste affärsmodellerna 2018

Vatten, spel och naturligtvis podcasts. Erik och Linus går igenom årets affärssnackisar i Ketchupeffektens årskrönika.

2018 är till ända, vilket betyder att Ketchupeffektens ettårsdag närmar sig. Erik Wahlin och Linus Malmberg ägnar därför avsnitt nummer 25 till att blicka tillbaka på poddåret. Vilka affärsmodeller blomstrar? Och vilka företag går ett dystert 2019 till mötes?

Lyssna på Affärsvärldens chefredaktör Erik Wahlin och Cordials ordförande Linus Malmberg när de går igenom årets höjdpunkter från Ketchupeffekten.

Del 1 av Ketchupeffektens årskrönika hittar du här.

Lyssna på del 2 i iTunes.

Dela:

Kommentera artikeln

I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.

Grundreglerna är:

  • Håll dig till ämnet
  • Håll en respektfull god ton

Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.



OBS: Ursprungsversionen av denna artikel publicerades på en äldre version av www.affarsvarlden.se. I april 2020 migrerades denna och tusentals andra artiklar över till Affärsvärldens nya sajt från en äldre sajt. I vissa fall har inte alla delar av vissa artiklar följt på med ett korrekt sätt. Det kan gälla viss formatering, tabeller eller rutor med tilläggsinfo. Om du märker att artikeln verkar sakna information får du gärna mejla till webbredaktion@affarsvarlden.se.
Annons från Invesco
Annons från Trapets