”Publicister börjar tänka som annonsörer”

Plats 2. Mediebolaget Strossle har vuxit över 20 000 procent på fyra år. I år visar koncernen vinst.

Strossle jobbar på två fronter. Bolaget hjälper publicister att optimera trafiken på sajten och mellan sajter genom att ge läsaren rekommendationer. Dessutom hjälper Strossle annonsörer med så kallad native advertising, det vill säga annonsering presenterat i form av artiklar.

Men det var inte alls så det började.

Prenumerera

Detta innehåll kan läsas av dig som är prenumerant.

Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.

Dator, läsplatta och mobiltelefon.

Premium

  • Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
  • Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
  • Över 500 aktieanalyser per år
  • Unika investeringsverktyg och portföljer
  • Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
  • Och mycket mer
479 kr  / per månad

Vill du se fler alternativ? Läs mer här