”Vi har bara börjat”
Det är mitten på december och Isabelle Ducellier befinner sig på Biogaias huvudkontor i centrala Stockholm. Med yvigt gestikulerande händer och på franskklingande svenska berättar hon om sitt intensiva arbete för att sätta sig in i organisationen. Varannan vecka fram till i sommar ska hon vara på resande fot och bland annat träffa Biogaias distributionsnätverk, som består av 80 partners med försäljning i drygt 100 länder.
– Min viktigaste uppgift blir att fortsätta byggandet av Biogaia som ett globalt varumärke inom probiotika. Vi ska vara lika etablerade och självklara som några av de varumärken jag har arbetat för tidigare, däribland Absolut Vodka, säger hon.
Prenumerera
Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.
Premium
- Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
- Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
- Över 500 aktieanalyser per år
- Unika investeringsverktyg och portföljer
- Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
- Och mycket mer
Vill du se fler alternativ? Läs mer här