Analys Everysport
Everysport söker speltips från nya nyckelpersoner
Om man skulle värdera Everysports användare inom sportmedia på samma sätt som den genomsnittliga användaren av Facebook skulle Everysport värderas till knappt 4 miljarder kronor – eller ungefär 75 gånger mer än nuvarande börsvärde.
Jämförelsen är förstås grovt naiv, men frågan är om den ändå inte skvallrar om att det kan finnas dolda värden i Everysports (börskurs 0,50 kronor 28/9) besökare som nuvarande strategi uppenbarligen inte lyckas plocka fram.
Prenumerera
Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.
Premium
- Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
- Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
- Över 500 aktieanalyser per år
- Unika investeringsverktyg och portföljer
- Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
- Och mycket mer
Vill du se fler alternativ? Läs mer här