Skilje: Är företagen naiva – eller tänker de som en 50-åring som tar MC-kort? Varumärken Krönika Microsoft har gått från hallucinatoriska synrubbningar, via heavy metal till något minimalistiskt och tråkigt. Men vad händer egentligen med bolagens logotyper framåt… Jonas Skilje
Viva Wine Group slår samman två dotterbolag – blir Morningstar Brands Viva Wine Group Afv Finwire Vinbolaget Viva Wine Group slår samman två svenska dotterbolag, Chris Wine&Spirits och Winemarket Nordic, till det nya bolaget Morningstar Brands.
Nytt rekordkvartal för New Wave New Wave Afv Finwire Varumärkesbolaget New Wave redovisar ökande omsättning och vinst under andra kvartalet jämfört med samma period året innan.
Ikea petas från tronen som Sveriges starkaste varumärke Varumärken Elin Hanspers Ikea har toppat listan på Yougovs imageranking länge, men ser sig nu bortputtad från tronen.
Svenska värderingar finns i varumärken vi gillar Varumärken Krönika Billiga möbler, matbutiken, en betaltjänst i mobilen, knäckemackor och en begagnad XC60. Det är svenska värderingar. Fredric Thunholm
Dags att sluta tro på rationalitet Svensk politik Krönika Handelshögskolan borde utbilda i shamanism. Fredric Thunholm
”Ligg lägre än lågt” Varumärken Krönika Tvånget att kvantifiera kvalitet är ett perfekt sätt att sänka kvaliteten. Fredric Thunholm
Riskminimerande riskkapitalister Varumärken Krönika Jag har en romantisk bild som säger att det nu för tiden investeras i djärva nysatsningar i oplöjd jord. Men företaget Estrid… Fredric Thunholm
De är Sveriges högst ansedda företag 2020 Varumärken Elin Hanspers Ikea och Spotify tar tillsammans med Systembolaget topplatserna vad gäller Sveriges högst ansedda företag, visar årets Reputation&Trust-undersökning. Samtidigt syns två storbanker på…
Förväntade mig mer Varumärken Krönika Idag har alla möjligheten att recensera varje sak man upplever, konsumerar eller bara genomlider. Det ger vanligt folk en chans att säga… Fredric Thunholm
Kanske inte bara tanken som räknas Varumärken Krönika Samtiden definieras av lögner, okontaktbarhet och prat om ansvarstagande. Fredric Thunholm
That’s what I like Varumärken Krönika Fredric Thunholm Världens sjätte största marina krigsmakt 1989 var Pepsi.