Cybercom
Cybercom: Vi är ett tillväxtföretag igen
Försäljningsökningen var 15 procent under kvartalet. Cybercom har tidigare haft ett antal kvartal utan tillväxt.
Rörelsemarginalen förbättrades till 5,3 procent på rullande tolv månadersbasis jämfört med 5,0 procent under helåret 2013.
”Det är en positiv utveckling, men vi är inte nöjda”, sade Niklas Flyborg.
Cybercoms långsiktiga finansiella mål är 10 procents rörelsemarginal.
nullnull
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.