Konsertbiljetter – Vem la vantarna på plåtarna längst fram?
Ketchupeffekten rullar vidare. Erik Wahlin och Linus Malmberg att guida lyssnarna genom djungeln av affärsmodeller. Vilka är hjärnorna bakom idéerna? Vad är det som får affärerna att lossna? Hur funkar det, helt enkelt? I veckans avsnitt: Konsertbiljetter
Lyssna här nedan eller i iTunes.
<span class='js-extra-html' data-iframe='’>
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.