Analys Litium
Litet Litium siktar högt
Litiums devis är ”e-handel från miljonen till miljarden”. Det syftar på att Litium vill sälja sin e-handelslösning till små och mellanstora bolag som vill ha en prisvärd plattform att växa på. Enligt Litium är detta en lite förbisedd kundgrupp både i Sverige och utomlands.
Litium är ett mycket litet bolag som i fjol endast omsatte 17 Mkr men som ändå har funnits i många år och hunnit samla på sig förluster på 37 Mkr. Verksamheten har haft ett par olika inriktningar men på senare år har strategin varit tydligt inriktad på att bygga en produktplattform för e-handel som Litium sålt till ett stort antal företagskunder, inte minst inom B2B (försäljning mellan företag).
Prenumerera
Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.
Premium
- Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
- Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
- Över 500 aktieanalyser per år
- Unika investeringsverktyg och portföljer
- Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
- Och mycket mer
Vill du se fler alternativ? Läs mer här