”Lojaliteten finns i människors medvetanden”

Amerikanska plattformsföretag som Amazon och Google är ett hot mot Zalando. Vd:n Rubin Ritter har en plan för hur e-handelsbolaget ska behålla och få fler trogna kunder.

Rubin Ritter kommer direkt från en anställningsintervju.

Det har blivit många sådana de senaste åren. Hans lönelistor rymmer nu nästan 15 000 personer, och utanför fönstret, på en gata där några sista rester av Berlinmuren har bevarats åt eftervärlden, håller ännu en Zalandobyggnad på att färdigställas.

Prenumerera

Detta innehåll kan läsas av dig som är prenumerant.

Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.

Dator, läsplatta och mobiltelefon.

Premium

  • Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
  • Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
  • Över 500 aktieanalyser per år
  • Unika investeringsverktyg och portföljer
  • Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
  • Och mycket mer
479 kr  / per månad

Vill du se fler alternativ? Läs mer här

Annons från Trapets
Annons från Invesco