Innehåll från annonsör

Psykologen: Så skapar du balans i jobbet

Vi svenskar älskar att resa och enligt en Sifoundersökning på uppdrag av Resia uppger 38 procent att jobbet blir mer spännande och roligt om man får resa i tjänsten.

Men allt resande innebär också utmaningar. Hur gör man för att ta tillvara på glädjen i att uppleva nya platser och möta människor i jobbet, samtidigt som man ska balansera sitt privatliv och sin arbetstid?

Det tar vi reda på i det andra avsnittet i vår tv-serie om affärsresor.

För mer information: www.resia.se/foretag

Se hela serien om affärsresor:

1: Därför reser vi mer än någonsin

2: Psykologen: Så skapar du balans i jobbet

3: Dåliga möten kostar svenska företag 177 miljarder kronor

4: Så kan dina affärsresor bli mer hållbara

5: Dolda kostnader som företagen missar

Denna artikel är en annons, den är inte skriven av journalisterna på Affärsvärldens redaktion
Dela:

Kommentera artikeln

I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.

Grundreglerna är:

  • Håll dig till ämnet
  • Håll en respektfull god ton

Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.



OBS: Ursprungsversionen av denna artikel publicerades på en äldre version av www.affarsvarlden.se. I april 2020 migrerades denna och tusentals andra artiklar över till Affärsvärldens nya sajt från en äldre sajt. I vissa fall har inte alla delar av vissa artiklar följt på med ett korrekt sätt. Det kan gälla viss formatering, tabeller eller rutor med tilläggsinfo. Om du märker att artikeln verkar sakna information får du gärna mejla till webbredaktion@affarsvarlden.se.