Analys IPO-guiden RevolutionRace
RevolutionRace: Tillväxtrevolution
RevolutionRace (teckningskurs 75 kr) säljer kläder för friluftsliv och en aktiv livsstil på nätet. Försäljning sker uteslutande under det egna varumärket RevolutionRace till kunder i 35 länder världen över. Bolaget använder sig av en direktförsäljningsmodell utan mellanhänder.
Webbutiken är anpassad till 16 länder. Största marknaderna är Norden och de tyskspråkiga länderna. Hög kvalitet och ett konkurrenskraftigt pris är två viktiga konkurrensfördelar.
Prenumerera
Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.
Premium
- Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
- Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
- Över 500 aktieanalyser per år
- Unika investeringsverktyg och portföljer
- Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
- Och mycket mer
Vill du se fler alternativ? Läs mer här