Guillaume Favreau, chef för affärsinnovation på AB Volvo
1. ”Små lastbilar, bussar och anläggningsmaskiner påminner om vad företaget jobbar med.” 2. Taj Mahal. ”En present från en indisk kollega.” 3. Dilbert-strip. 4. ”Ett bra headset är ett nödvändigt verktyg när man jobbar globalt.” 5. Hörlurar. ”Musik ger inspiration i arbetet.” 6. Volvos årsredovisningar. 7. Vitaminer. ”Behövs under den svenska vintern.” 8. Instant Cappuccino. 9. Ipad. 10. Visdomsord. ”Kloka ord om innovation från kolleger och internet.” 11. Ratt. ”Den använde vi i ett projekt om förstärkt verklighet (augmented reality).”
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.