Hur kan Eatgood inte lyckas med sina nyttiga pommes frites?

Noteringsaktuella Eatgood säljer en ugn som gör extra goda pommes frites med halva fetthalten och en bra ekonomisk kalkyl för krogen. Det låter ju helt fantastiskt. Eller är Eatgood too good to be true? Affärsplanen visar på en fantastisk potential men vi har svårt att förlika oss med säljstrategin.

Prenumerera

Detta innehåll kan läsas av dig som är prenumerant eller medlem.

Affärsvärlden är en unik digital tjänst för dig med ett brinnande intresse för börs- och aktiehandel.

Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.

Logga in

Premium Total

425
kr
per månad

Tidningen hem i brevlådan

  • Tidningen hem i brevlådan varje måndag.
  • Tidningen i sin helhet digitalt på webben eller i appen varje söndag kl 12.
  • Komplett tillgång till allt material digitalt.
  • Tillgång till alla Affärsvärldens unika verktyg: Analysarkivet, Uppföljning, Pref-guiden och Uppsidan.
  • Över 400 analyser per år.
  • Dagliga mejl innehållande de senaste analyserna och artiklarna.
Mest köpt.

Premium Digital

390
kr
per månad

Digital prenumeration

  • Tidningen i sin helhet digitalt på webben eller i appen varje söndag kl 12.
  • Över 400 analyser per år
  • Dagliga mejl innehållande de senaste analyserna och artiklarna.
  • Tillgång till alla Affärsvärldens unika verktyg: Analysarkivet, Uppföljning, Pref-guiden och Uppsidan.

Free

Gratis

Kostnadsfritt

  • Ett smakprov av Affärsvärldens material.
  • Dagligt nyhetsbrev.
  • Erbjudanden från Affärsvärlden.
    Annonstorget Premium i samarbete med King Street Media Annonsera här