H&M
Klädbolaget lanserar i Thailand
H&M har lanserat e-handel i Thailand, vilket innebär att H&M-varumärket nu finns online på totalt 50 av klädbolagets 73 marknader.
Lanseringen är i linje med budskapet i rapporten för det andra kvartalet i somras då H&M uppgav att Thailand, Indonesien och Egypten planerades bli nya onlinemarknader under andra halvåret 2019.
Av dessa tre marknader återstår nu Egypten eftersom e-handeln i Indonesien lanserades den 28 augusti.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.