Nordstrom
Nordstrom köper andelar i fyra varumärken ägda av Asos

Varumärkena det rör sig om är Topshop, Topman, Miss Selfridge och HIIT som alla har konsumenter i 20-årsåldern som målgrupp.
Nordstrom kommer att ha ensamrätt på att sälja Topshop och Topman i fysiska butiker.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.