IPO-guiden Qiiwi
We Are Qiiwi Interactive – ska man vara med på resan?
Qiiwi har utvecklat ett 20-tal spel sedan starten 2012 till de mobila plattformarna App Store och Google Play. Inriktningen är kunskapsspel med problemlösning i fokus. Totalt har spelen tillsammans 5 miljoner nedladdningar.
Senhösten 2016 lanserades spelet Backpacker i Sverige. Spelet blev snabbt en succé och nådde på några månader 150 000 nedladdningar. Det ledde till att Qiiwi under våren inledde ett samarbete med svenska mobilspelsbolaget MAG Interactive som ska agera publicist för den förestående internationella lanseringen av Backpacker.
Prenumerera
Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.
Premium
- Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
- Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
- Över 500 aktieanalyser per år
- Unika investeringsverktyg och portföljer
- Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
- Och mycket mer
Vill du se fler alternativ? Läs mer här