H&M
H&M håller fast vid lågprisstrategin: ”Måste vara prisvärt”
Flankerad av sina marknads- och finanschefer på H&M koncernens huvudkontor, presenterade VD Helena Helmersson idag en årsrapport som utifrån förväntningarna var en missräkning.
”Ett utmanande år” löd rubriken när rapporten för det brutna räkenskapsåret, fram till 30 november, presenterades. Stämningen i Ljusgården på huvudkontoret var sober, med försök från podiet att fokusera på möjligheter till en positiv framtid.
Har du redan ett konto? Logga in för att läsa vidare.
Läs denna och andra artiklar gratis
Som free-medlem får du:
- Tusentals artiklar helt gratis
- Ett urval av Affärsvärldens aktieanalyser
- Krönikor, reportage och intervjuer
- Dagliga nyhetsbrev
Premium - få allt innehåll direkt
- Dagsfärska analyser och artiklar via nyhetsbrev
- Magasinet digitalt eller hem i brevlådan
- Över 500 aktieanalyser per år
- Unika investeringsverktyg och portföljer
- Färre annonser och en bättre läsarupplevelse
- Och mycket mer
Vill du se fler alternativ? Läs mer här