Telia Company
Telia ser tillväxt i sex av sju marknader och är på god väg mot att uppnå helårsguidningen
Överlag uppges hela Telia var något före i sin plan på ökat kommersiellt momentum, om man exkluderar Finland och Danmark där satsningen mot ökad tillväxt har gått långsammare.
Vidare nämner Kirkby att Telia närmar sig den potential i Bonnier-förvärvet som man såg när köpet genomfördes och att hela koncernen är på god väg att återskapa ett bättre Telia för kunder, anställda och aktieägare.
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.