Trelleborg
Nu ska Trelleborg fokusera på tillväxt
Bolaget lämnar således en fas där mer tyngd legat på organisation och struktur.
Resonemanget illustreras genom en powerpointbild med tre cirklar: “försäljning och tillväxt”, “kostnad och effektivitet” samt “organisation och struktur”. I fasen som bolaget lämnar var “organisation och struktur”-cirkeln störst. I den nya fasen är “försäljning och tillväxt” störst. “Kostnad och effektivitet” är lite större i den nya fasen och näst störst i båda faserna.
nullnull
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.