Finsk pizza på börsen
Bolaget omsatte under sitt senaste räkenskapsår 480 miljoner kronor och arbetar främst via franchisetagare.
Utöver att erbjuda franchising, har bolaget nyligen tillsammans med ett annat företag lanserat en satsning på mexikansk mat under varumärket Chalupa. Under 2015 hoppas man öppna fyra restauranger under det nya konceptet, för att under 2016 erbjuda det till franchisetagare.
nullnull
Kommentera artikeln
I samarbete med Ifrågasätt Media Sverige AB (”Ifrågasätt”) erbjuder Afv möjlighet för läsare att kommentera artiklar. Det är alltså Ifrågasätt som driver och ansvarar för kommentarsfunktionen. Afv granskar inte kommentarerna i förväg och kommentarerna omfattas inte av Affärsvärldens utgivaransvar. Ifrågasätts användarvillkor gäller.
Grundreglerna är:
- Håll dig till ämnet
- Håll en respektfull god ton
Såväl Ifrågasätt som Afv har rätt att radera kommentarer som inte uppfyller villkoren.